pátek 10. května 2013

Takže Piky piky...diačismo na světě...světe třes se

Nějak mi ten Kokodák špatně exponuje, takže postupem filmu začíná přitmavovat a konec končí nekoukatelně tmavý...holt na diáky nejni stavěnej, no, to mi promineš :) pípápó

















7 komentářů:

  1. No estli je to vsechno z toho, tak ten fotak jde ochocit :) takze priste trochu preprasit ;) ale i tak, vzpominka na tom je.
    Mate takovejhle oldskul bazenek jo? nice :)
    a posledni savana rulez! :)

    OdpovědětVymazat
  2. No to je fakt, že já ti to tu odprezentuju jako prase a přitom minimálně ta červená se dá pěkně stáhnout...tak se nezlob, nějak mi za to moc nestálo si s tim po/hrát :)
    jo, bazének je parádní, jenom jsme ho zanedbali a nějako se v něm vytvořila dírka, takže protejká a my nevíme kde...teď tak nějak v poklidu čeká, až si v něm komáři pěkně nakladou larvy a my proti tomu obligátně nehnem ani brvou ,)Jinak jestli se nám ho letos povede zprovoznit, tak jste zvaný na koupačku, te jasný!
    Tak ti díky pane milý! Savana lezur!

    OdpovědětVymazat
  3. ta fotka se sprchovým koutem!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...tu si bez dovolení ukládám, je super. :)

      Vymazat
    2. Ahoj ahoj! Bez dovolení kdykoliv:) Ta byla taky jediná, u který jsem byla přesvědčená, že si za ní budu stát...no a prd ,) pa a díky!

      Vymazat
  4. proč "no a prd"? ten barevný a tonální posun mi příjde, že sedí dobře. :)

    OdpovědětVymazat